مجموعه پارتستان با بیش از سالها تجربه در زمینه لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندای توانسته خدمات تخصصی در اختیار کاربران خود قرار دهد. گروه پارتستان با دانش کافی در ارتباط با لوازم یدکی توانسته یکی از بهترینا در این حوزه ی کاری نیز باشد، زیرا رضایت مشتریان برای مجموعه ی ما از همه چیز مهمتر است.

معرفی لوازم یدکی کیا:

لوازم یدکی کیا یکی از بزرگترین تحولات در تاریخ بشر است زیرا هر روزه افراد به دنبال پیشرفت هستند و پیشرفت چشم گیری در این زمینه داشته اند. به طور کلی اپتیما، سورنتو و اسپورتیج و... از گروه کیاموتورز هستند که مجموعه پارتستان تمامی خدمات تخصصی لوازم یدکی کیا را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. لوازم یدکی کیا همچنان در حال تغییر است و همه ی این ها با توجه به نیاز انسان انجام میشود زیرا نیاز های انسان به طور کلی نا محدود است و به انتها نمیرسد و همواره به دنبال رفع نیازهای مردم با استفاده از وسیله های گوناگون بوده اند.

معرفی لوازم یدکی کیا

قطعات لوازم یدکی کیا:

اغلب برای تصادف و یا حادثه اقدام به تعویض لوازم یدکی خودرو می نماییم، در صورتی که بعضی اوقات برای عملکرد بهتر خودرو لازم است قطعات ماشین را به صورت دوره ایی تعویض می نماییم، به همین دلیل بهتر است برای خرید لوازم یدکی کیا از مراکز معتبر اقدام نمایید.

 

قطعات لوازم یدکی کیا

 

چرا از قطعات اصلی لوازم یدکی کیا استفاده کنیم؟

 

لوازم یدکی اورجینال کیا سراتو و سایر مدل های برند ضامن کیفیت و ایمنی می باشد. چنین قطعاتی توسط سازنده مستقیم ماشین و یا به سفارش وی در تاسیسات سایر کارخانه های مدرن تولید می شود. قطعات اصلی همیشه از نظر قیمت گران‌تر هستند، اما در عین حال بسیار بیشتر از هر محصول آنالوگ عمر می‌کنند. در مورد گارانتی، کیا مسئولیت کامل استفاده از محصولات خود را بر عهده دارد. در صورت خرابی یا معرفی قطعات یدکی آنالوگ، سازنده خودرو را از گارانتی کل خودرو محروم می کند.
موارد غیر اصلی قیمت هایی دارند که می تواند به طور چشمگیری پایین تر باشد، که باعث خوشحالی رانندگان با بودجه محدود می شود. اما کاملاً ممکن است که کیفیت (در حدود نیمی از موارد) به طور کامل با کیفیت اعلام شده مطابقت نداشته باشد. دلیل آن این است که اجزای غیر اصلی (یا آنالوگ‌ها) در کارخانه‌های تولیدکنندگان مستقل مونتاژ می‌شوند، که همه آنها گواهینامه ندارند. تحویل مانند فروش بدون بسته بندی خاص انجام می شود. چنین قطعاتی از طریق فروشگاه های خرده فروشی مشکوک به مشتریان تحویل داده می شوند.

 

چرا از قطعات اصلی لوازم یدکی کیا استفاده کنیم؟

 

چگونه قطعات اصلی لوازم یدکی کیا را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 

وقتی تصمیم گرفتید که خرید قطعات اصلی کیا بهتر است، بدون شک می خواهید در هزینه خود صرفه جویی کنید و خرید آنلاین به شما در این امر کمک می کند. اما باید در نظر داشت که امروزه مواردی از ورود لوازم یدکی تقلبی به بازار بیشتر شده است. از این رو ما به عنوان یک فروشگاه تخصصی نحوه تشخیص قطعات اصل کیا را از تقلبی به شما آموزش می دهیم.

1-قیمت:

قطعاتی که از یک کارخانه در کره جنوبی آورده می شوند نمی توانند خیلی ارزان باشند زیرا تنها یک حمل و نقل در سراسر سرزمین اصلی برای شرکت های شریک هزینه زیادی دارد. اگر یک قطعه مهم خیلی ارزان است، مالک خودرو باید از چنین خریدی خودداری کند و 100٪ جعلی است.

2- مواد بسته بندی:

قطعات یدکی با کیفیت برای کیا برای تمامی مدل‌ها دارای بسته‌بندی بسیار اصلی هستند: یک جعبه پلاستیکی یا مقوایی با اندازه کامل، که یکپارچگی قطعات را در طول حمل‌ و نقل طولانی در شهرها و کشورها تضمین می‌کند. اینها می توانند جعبه های مهر و موم شده یا باز شوند.

البته انتخاب این که چه چیزی بخرید با شماست. شما می توانید مقدار زیادی در خرید قطعات آنالوگ صرفه جویی کنید، اما این احتمال وجود دارد که در آینده پول بیشتری برای تعمیرات هزینه کنید. به یاد داشته باشید که همیشه می توانید با انتخاب خرید از سایت های آنلاین معتبر در خرید لوازم یدکی اورجینال کیا صرفه جویی کنید.

 

چگونه قطعات اصلی لوازم یدکی کیا را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 

خرید لوازم یدکی کیا:

در هنگام خرید لوازم یدکی کیا باید به اصل بودن آن دقت کرد یک سری از مراکز خرید هستند که لوازم نامعتبر و غیر اصل دارند، در نظر داشته باشید قطعاتی که می خواهید خریداری نمایید با دقت بررسی نمایید و از اصل بودن آن مطمئن شوید و بعد خریداری نمایید.

 

خرید لوازم یدکی کیا

 

نمایندگی فروش لوازم یدکی کیا در تهران:

مجموعه ی پارتستان یکی از نمایندگان فروش لوازم یدکی کیا در تهران است، ما در این مجموعه فروش تمامی لوازم یدکی خودروها نظیر اپتیما، سورنتو و اسپورتیج و... در این مجموعه به فروش می رسد.

قیمت لوازم یدکی کیا:

یکی از مهمترین و اصلی ترین مسائلی که باید در حین خرید به آن توجه نمایید قیمت محصولات است که با توجه به تورم اقتصادی و افزایش قیمت دلار، ممنوعیت ورود کالاهای خارجی به ایران باعث افزایش قیمت این نوع قطعات و لوازم نیز می شود.

 

نمایندگی فروش لوازم یدکی کیا در تهران

نتیجه گیری:

هر یک از لوازم یدکی کیا با کد مخصوصی تعریف شده است، بنابراین اگر کد مخصوص مشابهی در قطعات لوازم یدکی وجود داشته باشد سبب اختلال در عملکرد آنها نیز می شود. و همچنین در صورت جایگزین کردن این قطعات غیر اصلی باید برای تعمیر آن هزینه های زیادی پرداخت نمایید، به همین دلیل بهترین روش برای جلوگیری از چنین محصولاتی می توانید از مراکز معتبر خریداری نمایید.

 

قیمت لوازم یدکی کیا

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از هزینه لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندای اصل می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما با کارشناسان ما در مجموعه پارتستان در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

*با ما در ارتباط باشید*

تمامی حقوق وب سایت متعلق به گروه پارتستان می باشد.

© 2018 PARTESTAN . ALL RIGHTS RESERVED