از آنجایی که امروزه خودروهای هیوندای از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، انتخاب و خرید لوازم یدکی هیوندای نیز اهمیت زیادی دارد. به همین دلیل در هنگام خریداری آنها باید به اصل بودن قطعات توجه نمایید تا کارکرد خودرو دچار اختلال های شدید نشود. پارتستان از سال 1393 یکی از بهترین شرکت ها در حوزه ی لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا است که توانسته یکی از بهترینا در زمینه ی کاری خود باشند و تا به امروز توانسته خدمات خوب و مناسبی در اختیار مشتریان قرار دهد.

 

راهنمای انتخاب لوازم یدکی هیوندای

 

شرکت خودرو سازی هیوندای، سومین شرکت قدرتمند جهانی در صنعت ساخت خودرو و صادرات آنها می باشد. این شرکت تاریخچه ای طولانی دارد و نخستین خودرو خود را در سال ۱۹۶۸ با همکاری شرکت شناخته شده فورد طراحی کرد و به بازار عرضه نمود. در حال حاضر مدل های متنوعی توسط این شرکت خودرو سازی در کل جهان به چشم می خورد که تعداد آنها در ایران نیز روز به روز افزایش می یابد. هیوندا و کیا در حال حاضر رتبه سوم را در خودروهای جهانی به خود اختصاص داده اند. این شرکت به مرور زمان توانست تعداد خودروهای خود را در سال 2012 به فروش بیش از 4 میلیون برساند و نشان دهد از محبوبیت زیادی برخوردار است. این خودرو ها نیز مانند سایر خودرو ها سرانجام فرسوده خواهند شد و ممکن است که برخی از قطعات آنها نیاز به تعویض داشته باشند. اما در حال حاضر لوازم یدکی هیوندای به صورت فیک و کارکرده در بازار مشاهده می شود و خریداری لوازم استوک این خودرو با مشکلاتی رو به رو است. شرکت هیوندای بیشترین کیفیت و تنوع را در خودرو ها دارند و همچنین به دلیل کیفیت بی نظیر قطعات و لوازم یدکی هیوندای باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید ماشین های این برند را داشته باشند و دلیل اصلی جذابیت این خودروها گیربکس های اتوماتیک هستند.

 

راهنمای انتخاب لوازم یدکی هیوندای

 

لوازم یدکی اصلی هیوندای چیست؟

 

قطعات اصلی هیوندای به طور خاص برای ارائه عملکرد و طول عمر خودروهای هیوندای شما طراحی و مهندسی شده اند، تمام قطعات اصلی هیوندای با بالاترین استانداردها ساخته شده اند. قطعات اصلی هیوندای برای اطمینان از کیفیت، قابلیت اطمینان و دوام تحت شرایط مختلف شبیه سازی شده آزمایش می شوند.

 

لوازم یدکی اصلی هیوندای چیست؟

 

فاکتور های ضروری در انتخاب و خرید لوازم یدکی هیوندای

 

مهمترین فاکتور در هنگام خریداری لوازم یدکی هیوندای این است که حتما باید نمونه اصل و استوک این قطعات را خریداری نمایید. اما از آن جایی که نمونه های فیک در بازار لوازم یدکی ایران بسیار رایج شده اند، رانندگان باید توانایی تشخیص قطعات اصل را از نمونه های تقلبی داشته باشند. به همین دلیل می توان گفت که شناخت کامل قطعات جانبی و لوازم یدکی خودرو هیوندای از دیگر فاکتور های مهم برای رانندگان و خریداران می باشد. دیگر فاکتور خریداری لوازم یدکی هیوندا این است که، قطعات مورد نیاز حتما باید متناسب با سال تولید خودرو و همچنین مدل خودرو خریداری شوند. زیرا که به طور مثال لوازم یدکی خودرو توسان بر روی سانتافه کارایی نخواهد داشت.

 

فاکتور های ضروری در انتخاب و خرید لوازم یدکی هیوندای

 

قطعات اصلی هیوندای از کجا می آید؟

 

هیوندای ممکن است یک شرکت کره ای باشد، اما بیش از نیمی از خودروهایی که در ایالات متحده فروخته می شود در آمریکا ساخته می شوند. یک مرکز تولیدی پیشرفته با تکنولوژی در مونتگومری، آلاباما، تاسیسات مهندسی در میشیگان، به‌علاوه طراحی، تحقیقات و زمینه‌های آزمایش در کالیفرنیا نیز وجود دارد.

 

قطعات اصلی هیوندای از کجا می آید؟

 

 

چرا از قطعات اصلی هیوندای استفاده کنیم؟

 

بسیاری از تولیدکنندگان پس از فروش قطعاتی را طراحی می کنند که برای تولید انبوه چندین مدل خودرو طراحی شده باشد. این اغلب منجر به این واقعیت می شود که قطعات ضعیف نصب شده اند و برای محکم کردن آنها نیاز به دستکاری دارند.

 

چرا از قطعات اصلی هیوندای استفاده کنیم؟

 

نحوه تشخیص لوازم یدکی اصلی هیوندای

 

همان طور که عنوان شد، شناخت کافی و دقیق از قطعات به کار رفته در خودروهای هیوندای، یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید لوازم یدکی هیوندای به صورت استوک می باشد. علاوه بر این خریداران می توانند با در نظر گرفتن برخی از ویژگی ها و نکات، لوازم اصل و استوک را از نمونه های فیک و تقلبی تشخیص دهند. نخستین ویژگی لوازم یدکی اصل خودروهای هیوندای، کیفیت بالا بسته بندی آن ها می باشد. بسته بندی این لوازم ظاهری شیک دارد و از صدمه دیدن قطعات جلوگیری می کند. لوازم یدکی استوک و اصل هیوندای دارای گارانتی و ضمانت نامه هستند. رنگ قطعات و همچنین آلیاژ به کار رفته در آن ها نیز بسیار باکیفیت می باشند. بر روی سطح قطعه نیز نباید ناهمواری وجود داشته باشد که خریداران با لمس کردن قطعه می توانند به این امر پی ببرند. قطعات باید دارای نشان هولوگرامی باشند و جوشکاری قطعات نباید مشاهده گردد.

 

 

چگونه قطعات اصلی هیوندای را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 

ویژگی های تشخیص قطعات اصلی هیوندای از قطعات غیر اصلی

 

1- به بسته بندی مارک دار توجه کنید.

2- قطعات یدکی باکیفیت هیوندای دارای یک بسته بندی بسیار اصلی است، یک جعبه پلاستیکی یا مقوایی با اندازه کامل، که یکپارچگی قطعات را در طول حمل و نقل طولانی در شهرها و کشورها تضمین می کند. اینها می توانند جعبه های مهر و موم شده یا جعبه های باز باشند.

3- باید قیمت را بررسی کنید. قطعات نمی توانند خیلی ارزان باشند زیرا فقط حمل و نقل در سراسر سرزمین اصلی برای شرکت های شریک هزینه زیادی دارد. اگر یک قطعه مهم خیلی ارزان است، مالک خودرو باید از چنین خریدی خودداری کند. ممکن است معلوم شود که جعلی است.

4- باید برچسب خاصی وجود داشته باشد. اگر جعبه ها و قیمت را بتوان جعلی کرد، علامت تجاری توسط کلاهبرداران ایجاد نخواهد شد. اگر قطعه در جای برجسته مهر هیوندای نداشته باشد تقلبی است که ارزش هزینه خریدار را ندارد. همچنین روی خود قطعه یک شماره تکی زده می شود که توسط کارخانه سازنده و برند سازنده تعیین می شود.

 

چگونه قطعات اصلی هیوندای را از تقلبی تشخیص دهیم؟

 

تفاوت های ساختاری بین لوازم یدکی اصلی و تقلبی هیوندای

 

1- فونت شرکت سازگار نیست

2- محل نادرست علامت گذاری ها

3- بقایای لاستیک، فلز و پلاستیک، رنگ اضافی

4- فونت و کیفیت علامت گذاری متفاوت است

 

تفاوت های ساختاری بین لوازم یدکی اصلی هیوندای و تقلبی

 

خرید لوازم یدکی هیوندای

 

انتخاب فروشگاه معتبر برای خریداری لوازم یدکی هیوندای به یکی از معضلات بزرگ دارندگان مدل های مختلف خودروهای این برند، تبدیل شده است. زیرا که در حال حاضر با توجه به افزایش چشمگیر ارزش دلار در ایران، قیمت لوازم یدکی خودرو های هیوندای نیز تا حد قابل توجهی افزایش یافته و بسیاری از فروشندگان قطعه های کارکرده و یا فیک را به جای قطعات استوک به فروش می رسانند. از این جهت لازم است تا برای خریداری لوازم یدکی مدل های مختلف خودروهای هیوندای، به نمایندگی های رسمی این شرکت در کشور ایران مراجعه نمایید. همچنین برخی از فروشگاه های اینترنتی نیز وارد کننده رسمی قطعات خودرو های هیوندای هستند و می توانید با خیال راحت قطعات اصل را از آنها خریداری کنید. البته برای خرید اینترنتی این قطعات لازم است که نماد اعتماد الکترونیکی سایت فروشگاه را بررسی کنید. در ادامه برای خرید لوازم یدکی هیوندای اگر می خواهید برای قطعات خودرو خود از لوازم یدکی اصلی استفاده کنید می توانید با شرکت پارتستان در ارتباط باشید تا از لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا اصلی با قیمت مناسب بهره مند شوید.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای


نمایندگی فروش لوازم یدکی هیوندای در تهران

 

همانطور که گفته شد یکی از بهترین روش خرید قطعات لوازم یدکی، خرید از نمایندگی های معتبر است اما یافتن چنین نمایندگی های فروش سخت و دشوار است اگر می خواهید از خرید خود مطمئن باشید می توانید با مراجعه و یا تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
شرکت پارتستان تمامی لوازم یدکی ها شامل کد مربوط به خود دارند، اغلب اوقات لوازم یدکی هیوندا را به جای کیا و یا بالعکس استفاده میشود اما این مورد برای خودرو مناسب نیست و باید هرکدام قطعات مخصوص به خودروی موردنظر را باید خریداری نمایند.

 

نمایندگی فروش لوازم یدکی هیوندای در تهران

 

خرید آنلاین لوازم یدکی هیوندای

 

همیشه اگر مشتریان از خرید لوازم یدکی مخصوص خودرو خود مطمئن بودند به صورت آنلاین خریداری می کردند زیرا به دلیل زندگی پر مشغله امروزی باعث شده است تا مشتریان فرصت کافی برای خرید به صورت حضوری نداشته باشند.
شرکت پارتستان این امکان را فراهم کرده تا مشتریان بتوانند خرید محصولات را به صورت آنلاین انجام دهند. شرکت پارتستان از طریق سایت به شما مشتریان عزیز تمامی لوازم یدکی ها را در اختیار شما قرار می دهد تا امکان دسترسی راحت تری برای خرید داشته باشید تا بتوانید به آسانی لوازم یدکی اصلی خریداری نمایید.

 

خرید آنلاین لوازم یدکی هیوندای

 

بررسی قیمت لوازم هیوندای

 

قیمت لوازم یدکی خودرو های هیوندای متناسب با نوع و مدل آنها متفاوت می باشد. لوازم یدکی مربوط به بدنه خودرو، گیربکس ها، لوازم یدکی موتور، لوازم برقی و ... از انواع مختلف لوازم های یدکی خودرو های هیوندای هستند که برای اطلاع دقیق از قیمت آنها می توانید با نمایندگی های فروش خودرو های این شرکت در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که این قطعات نسبت به لوازم یدکی سایر خودرو ها مسلما از قیمت بالاتری برخوردار هستند اما خریداری آنها کاملا مقرون به صرفه می باشد. زیرا برخی از افرادی که از لوازم فیک به جای استوک استفاده می کنند، شاید در ابتدا هزینه کمتری را پرداخت نمایند، اما در نهایت قطعات فیک آسیب بیشتری را به خودرو وارد کرده و هزینه های گزافی را به ارمغان می آورند.

 

بررسی قیمت لوازم هیوندای

 

نتیجه گیری:

 

برای خرید و اطلاع از قیمت و کیفیت لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا و ... می توانید از طریق وب سایت با مراجعه به صفحه تماس با ما و یا به صورت حضوری با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا بتوانید خرید مناسب و خوبی با برند اصلی برای خودروی خود خریداری نمایید.

 

*با کارشناسان ما در ارتباط باشید*

 

تمامی حقوق وب سایت متعلق به گروه پارتستان می باشد.

© 2018 PARTESTAN . ALL RIGHTS RESERVED