اتومبیل هیوندا متعلق به شرکت هیوندای موتور کره جنوبی می باشد، به همین دلیل لوازم یدکی هیوندا ولستر در کشور ایران به راحتی پیدا نشده و ممکن است شما برای استفاده از لوازم یدکی هیوندا ولستر با مشکل مواجه شوید، لوازم یدکی هیوندای دارای بهترین کیفیت ممکن می باشند اما قیمت بالاتری نسبت به لوازم یدکی خودروهای دیگر دارند و مسلما براساس سال تولید خودرو ها تولید می شوند.

آشنایی با لوازم یدکی هیوندای ولستر:

در کشور ایران بیشتر لوازم یدکی برای ماشین هیوندا و لوازم یدکی کیا از طریق فروشگاه های آنلاین و نمایندگی های اصلی خریده می شود، شما نمی توانید در فروشگاه های عادی لوازم یدکی اصل ماشین هیوندا را خریداری کنید، ماشین هیوندا ولستر از سال 2011 وارد کشور ایران شده است و هر سال مدل های جدیدی را از ارائه می دهد، هر مدل جدید از این ماشین دارای لوازم یدکی متفاوتی نسبت به مدل سال قبل می باشد. برخی از نمایندگی های آنلاین در کشور ایران توانایی پوشش تمامی لوازم یدکی هیوندا ولستر و قطعات این ماشین را دارند و به صورت خرید اینترنتی این لوازم را در اختیار مشتری های عزیز خود قرار می دهند، قطعات و لوازم یدکی هیوندا ولستر از برند مویس و جونیون پارت می باشد.

 

آشنایی با لوازم یدکی هیوندای ولستر

 

هیوندا ولستر نمونه ای از ماشین های جدید با ظاهری خاص است که معنی از آرایش نامتقارن درها و نمونه ای متمایز از خودرو های جهان را نمایش داده است، از لوازم یدکی بسیار مهم این خودرو می توانیم به سیلندر 1.6 لیتری که باعث تنفس عادی این خودرو می شود اشاره کنیم، این سیلندر در سال 2007 اولین طرح خود را تولید کرد و توان نیروی 138 اسب بخار و حداکثر گشتاور تولیدی خود را تا 123 پاوند معادل با 167 نیوتون دارد. قابل ذکر است که در هر هیوندا ولستر باید 4 پیشرانه سیلندر مورد استفاده قرار گیرد و در صورت خرابی هر سیلندر شما تنها می توانید از نمایندگی های اصلی آن را تهیه کنید. موتور هیوندا ولستر از مهمترین لوازم یدکی آن می باشد، این موتور تولید سال 2012 دارای نیرویی بسیار قوی معادل با 183 اسب بخار و 201 اسب بخار است که با گشتاور تولیدی 265 نیوتون متر هم اندازه می باشد، عملکرد حد و اندازه این موتور با تمامی موتور های تولید شده متفاوت بوده و با توجه به کیفیت خود قیمت کمتری نسبت به موتور های دیگر دارد.

خرید لوازم یدکی هیوندای:

همانطور که گفته شد لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا دارای کد فنی مخصوص برای فروش می باشد، به همین دلیل در فروشگاه های ساده نمی توانید آنها را خرید کنید.در هیوندا ولستر استفاده از لوازم یدکی درست و مناسب با سال ساخت خودرو بسیار مهم است، زیرا در صورت خرید اشتباه کد فنی در کارکرد خودرو اختلال ایجاد می شود و شما مجبور به تعویض دوباره و مجدد قطعه خواهید بود.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای

 

خرید لوازم یدکی هیوندای اصلی:

یکی از مهمترین موضوعاتی که شما در زمان خرید لوازم یدکی هیوندا ولستر باید به آن توجه داشته باشید، مسلما خرید لوازم یدکی اصل است، زیرا لوازم یدکی هیوندای از کره جنوبی وارد ایران می شود و امکان اینکه شما واقعا لوازم یدکی اصل را خریداری کنید 50% است.

از لوازم یدکی مهم هیوندا ولستر می توانیم به 4 پیشرانه سیلندر، موتور، رینگ چرخ، روکش های صندلی، فن رادیاتور، نوار های سانروف ولستر، پمپ هیدرولیک فرمان، بلبرینگ چرخ، سنسور های هیوندا ولستر، لنت های ترمز و... اشاره داشت. برای اینکه شما بتوانید کیفیت این لوازم یدکی را تشخیص دهید، به موارد زیر دقت داشته باشید.

1 ــ بسته بندی لوازم یدکی هیوندای:

در ابتدا باید به بسته بندی قطعه توجه داشته باشید، قطعات اصل هیوندا ولستر در بسته بندی جنیون عرضه میشوند، در صورتی که قطعه نشان دهنده برند جنیون نباشد،عاملی برای هرگونه تصادف و خرابی ماشین خواهد بود.

2 ــ برگ گارانتی لوازم یدکی:

تمامی لوازم یدکی هیوندا ولستر دارای برگ گارانتی می باشد و همچنین در بسته بندی شما مشاهده گر یک لوگو برند جنیون با کیفیت چاپ بسیار بالا هستید، در صورتی که برگ گارانتی قطعه را دریافت نکردید به هیچ عنوان از آن استفاده نکنید.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای اصلی

 

3ــ به کیفیت قطعه توجه داشته باشید:

مسلما بارز ترین عاملی که می تواند تفاوت یک قطعه اصل را از یک قطعه فیک جدا کند، توجه به کیفیت لوازم مورد نظر میباشد، شما باید عواملی مانند وزن، آلیاژ مورد استفاده در ساختار، نحوه جوش خوردن قطعات قسمت های متفاوت قطعه، نحوه پرچ شدن قطعات را مد نظر داشته باشید، همچنین در بیشتر مواقع حتی با لمس یک قطعه و نوع پرداخت هزینه خرید می توان اصل بودن یا فیک بودن محصول مورد نظر را تشخیص داد.

تمامی حقوق وب سایت متعلق به گروه پارتستان می باشد.

© 2018 PARTESTAN . ALL RIGHTS RESERVED