کیا ریو 2021 یک خودروی کره ای پرطرفدار در آمریکا و اروپا و البته کشور خودمان ایران است. کیا ریو 2021 به دو صورت سدان و هاچ بک تولید شده است. کیا ریو 2021 جدیدترین مدل این خودروی کره ای است و مانند سایر هم خانواده های خود بسیار با کیفیت ساخته شده است.

 

کیا ریو 2021 در طراحی بدنه

 

کیا 2021 با توجه به سال های پیش در طراحی بدنه مخصوصا جلوی خودرو تغییراتی داده و برخی قسمت ها را از نو طراحی کرده است و در دو نوع سدان و هاچ بک کیا 2021 را ارائه داده است اگر به کیا ریو و طراحی آن توجه کنید خواهید دید که جلو پنجره باریک تر طراحی شده و طرح چراغ های جلوی آن نیز با مدل های قبل متفاوت است. شکل مه شکل های سپر جلو گرد شده است. شاید در نگاه کلی طراحی کیا 2021 ساده تر به نظر برسد اگر به عقب ماشین نگاه کنید از پیچیدگی طراحی ها کاسته شده است و در قسمت چراغ های عقب به صورت دو تکه در آمده اند.

 

کیا ریو 2021 در طراحی بدنه

 

بیشتر بخوانید: لوازم یدکی کیا 

 

ظاهر کیا ریو 2021

 

کیا ریو 2021 دارای یک موتور با حجم یک لیتر و سه سیلندر است و یک سیستم نیمه هیبریدی 48 ولت هم در آن به کار رفته است قدرت موتور این ماشین 118 اسب بخار قدرت دارد و گشتاور آن هم 200 نیوتن متر است.دراین مدل کیا ریو سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ طراحی شده که میزان مصرف سوخت خودرو را کنترل می کند یکی از آپشن های جدید این مدل از کیا ریو این است که برای مشتریان خود این امکان را قرار داده تا بتوانند یک جعبه دنده ی هفت سرعته اتومات دو کلاچ را بتوانند برای خودروی خود سفارش دهند.

 

ظاهر کیا ریو 2021

 

بیشتر بخوانید: لوازم یدکی هیوندای

طراحی خارجی و داخلی کیا ریو 2021

 

داخل کیا یو 2021 مانند طراحی بیرون ماشین بسیار ساده و زیبا طراحی شده است دارای یک داشبورد ساده و یک نمایشگر و دکمه های کنترل سیستم صوتی و تهویه در جلوی ماشین خودنمایی می کنند. داشبورد از جنس پلاستیک است و بسیار شیک طراحی شده است این ماشین فضای زیادی دارد و راننده و سرنشین جلو می توانند به راحتی روی صندلی بنشینند صندلی های عقب چندان فضایی ندارند و اگر کمی قدر بلند باشید کمی در نشستن روی صندلی های عقب به مشکل بر خواهید خورد. البته در مدل هاچبک این کیا ریو فضای صندلی عقب کمی بیشتر از مدل سدان آن است ولی در کل فضای زیادی برای صندلی عقب این خودرو طراحی شده است و این شاید برای خانواده هایی که پرجمعیت هستند چندان خوشایند نباشد.

 

طراحی خارجی و داخلی کیا ریو 2021

 

بیشتر بخوانید: لوازم یدکی کیا را از کجا بخریم؟

امکانات و تجهیزات کیا ریو 2021

 

کیا ریو 2021 امکانات و تجهیزات متفاوتی نسبت به سایر مدل های این خودرو دارد نمایشگر این ماشین یک نمایشگر هشت اینچی است که لمسی هم هست و همه چیز در مرکز داشبورد طراحی شده است البته یک نمایشگر 4.2 اینچی هم دارد که راننده اطلاعات خودرو را از روی آن می تواند مشاهده کند. این ماشین تجهیزاتی مانند بلوتوث و رادیو ماهواره ای هم دارد و مدل هاچ بک آن دارای امکانات استاندارد سیتم ها یاپل کارپلی و اندروید هم هستند. این خودرو دارای هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری هم است و این باعث می شود ایمنی سرنشینان تامین شود اما نمی تواند گفت این سیستم ایمنی بی نقص و عالی است مدلهای دیگر امکانات و تجهیزات ایمنی بهتری دارند.این خودرو در عین سادگی بسیار باکیفیت است و توانسته طرفداران خاص خود را در آمریکا هم داشته باشد در ایران هم طرفداران خاص خود را دارد این خودرو به دلیل مصرف پایین سوخت میتواند یک خودروی به صرفه و بسیار کم هزینه باشد.

 

امکانات و تجهیزات کیا ریو 2021

 

بیشتر بخوانید: راه تشخیص قطعات اصل لوازم یدکی کیا و هیوندای

سیستم های ایمنی کیا ریو 2021

 

کیا ریو 2021 از نظر ایمنی بسیار قوی تر به بازار آمده است این ماشین دارای سیستم جلوگیری از تصادف است این ماشین عابرین پیاده را شناسایی می کند و دارای هشدار توجه راننده و نقطه ی کور است دارای راهنمای هوشمند محدودیت سرعت است و همچنین راهنمای تعقیب خط و کروز کنترل هوشمند راهم دارد دارای هشدار خروج از پارک و خروج خودروی جلویی است این خودرو از سه ماه ی سوم سال 2020 روانه ی بازار شده است این محصول کیا گیربکس دستی هوشمند دارد و کلاچ این گیربکس به صورت الکتریکی کار می کند نه مکانیکی همین باعث شده که راندمان خودرو افزایش پیدا کند و البته خواسته ی کسانی که عاشق رانندگی با یک گیربکس دستی هستند هم در نظر گرفته شده و این افراد هم از رانندگی با این خودرو لذت خواهند برد. این خودرو از بهترین و جدیدترین نسل سیستم های دستیار راننده ی کیا هم استفاده می کند که موجب ایمنی زیاد خودرو شده است معمولا هر ماشین یا عابر را به خوبی تشخیص می دهد و ایمنی را چندین برابر بالا می برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوازم یدکی کیا و لوازم یدکی هیوندای با بهترین کیفیت و قیمت می توانید از طریق وب سایت با مراجعه به صفحه ی تماس با ما کارشناسان ما در این زمینه در ارتباط باشید و از قیمت و کیفیت آن اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

تمامی حقوق وب سایت متعلق به گروه پارتستان می باشد.

© 2018 PARTESTAN . ALL RIGHTS RESERVED