هر خودرویی به غیر از لوازم اصلی خود که بر روی آن نصب است دارای لوازم یدکی نیز می باشد همانند لوازم یدکی هیوندای، یکی از موارد مهمی که در استفاده از لوازم یدکی هیوندای i30 باید به آن توجه کرد خریداری از نمایندگی ها و شرکت های معتبر که قطعه اصل را به شما بفروشند زیرا در صورت استفاده از قطعات فیک به علت آسیب رسیدن به خودرو شما متحمل هزینه دو برابر خواهید شد.

معرفی هیوندای i30

هیوندای آی 30 - Hyundai i30، که ابتدا در سال 2007 در نمایشگاه ژنو رونمایی شد با ظاهر هاچ توجه علاقه مندان به خودرو را به خود جلب کرد زیرا به نوعی آغازگر مدل های مختلف هیوندا بود که به نوعی بازارهای جدیدی برای هیوندای را در دنیا به ارمغان آورد به این ترتیب علاقه مندان به مرور شاهد بالا رفتن سهام هیوندای در دنیا بودند، به نوعی این مدل از هیوندای یعنی I30 نسلی آریایی از شرکت طراحی هیوندای در آلمان می باشد.

در نهایت می توان گفت این مدل هاچ بک از موفقیت های بیشماری را به ارمغان آورد به همین ترتیب باعث شد تا طراحان مدل استیشن آن را طراحی کرده و در نمایشگاه 2007 خودرو سئول معرفی کنند تا در نهایت در سال 2008 به بازار عرضه نمایند. به نوعی می توان گفت این مدل با مدل و کارایی که داشت در دو سال اولیه خود بازار را به دست بگیرد و به عنوان خودروی سال 2007، خودروی سبز سال 2007 توسط اتوگاید و برترین خودروی کوچک سال توسط اکوکار انتخاب شود.

 

معرفی هیوندای i30

 

انواع لوازم یدکی هیوندای i30

بهتر است نگاهی به لوازم یدکی هیوندای i30 بیندازیم که شامل:

قطعات مربوط به موتور

1- بدنه ( سپر، کاپوت، درب، چراغ ... )
2- جلوبندی ( کمک فنر، طبق ...)
3- قطعات موتوری ( رادیاتور، سیلندر، پیستون و ... )
4- قطعات گیربکس ( پلوس، صفحه، دنده و .... )
5- قطعات برقی ( لامپ، کویل ، وایر و ... )
6- مصرفی ( فیلتر، لنت، شمع... ) می شود

 

انواع لوازم یدکی هیوندای i30

 

آشنایی با لوازم یدکی هیوندای i30

به طور کلی در یک توضیح خلاصه می توان به قطعات و لوازمی، لوازم یدکی گفت که در زمان خرابی قطعات اصلی، جایگزین آنها می‌ شود تا وسیله مورد نظر بتواند به فعالیت خود همانند روز اول ادامه دهد. تمام لوازم برقی و غیر برقی حتی خودرو مانند وسایل آشپزخانه ممکن است به دلایل مختلفی نیاز به تعویض داشته باشند این موارد شامل خرابی، تصادف، ضربه و مشکلات فنی دچار آسیب و خرابی شود؛

یکی از مواردی که در تعویض لوازم یدکی باید به آن توجه کرد مانند لوازم یدکی هیوندای i30 باید متناسب با مدل خودرو باشد و از کارخانه سازنده خودرو باشد مانند شرکت هیوندا یا حتی زیر مجموعه‌ های همان کارخانه باشند. زیرا ممکن است با توجه به اهمیتی که در لوازم یدکی وجود دارد، از لوازم یدکی جعلی که بعضی شرکت ها تولید می کنند استفاده کرد که در نهایت استفاده از این لوازم‌ یدکی‌ ها جعلی در کارکرد خودرو همینطور دیگر قطعات نیز تاثیر مخربی می‌ گذارد و در نتیجه آسیب جدی به خودرو می زند و صاحب خودرو را متحمل هزینه های گزافی می کند.

نکته: حتما باید این نکته را متذکر شد که لوازم یدکی باید توسط تعمیرکار حرفه ای تعویض شود. زیرا نصب اشتباه و یا غلط قطعه موجب خرابی بسیاری می شود.

 

آشنایی با لوازم یدکی هیوندای i30

 

مزایا هیوندای i30

یکی از مزایایی که برای این مدل و به طور کلی شرکت هیوندا و کیا موتورز وجود دارد دارا بودنشان به کد فنی مخصوص است که حتی ممکن است در بعضی مواقع شاهد کد فنی به صورت مشترک در خودرو های کیا موتورز و هیوندای باشیم. البته خوب است بدانید که معمولا در اکثر مواقع استفاده از کد های فنی مشابه باعث اختلال در عملکرد برخی از سیستم های دیگر خودرو می شود که این موضوع باعث می شود تا علاوه بر تعویض مجدد قطعه مورد نظر، زمان و هزینه بیشتری هم برای تعمیر و یا تعویض قطعات صرف کنیم.

 

مزایا هیوندای i30

 

خرید لوازم یدکی هیوندای i30

در زمان خرید لوازم یدکی هیوندای i30 باید به مدل سال خودرو خود توجه نمایید و یا در صورت لزوم شماره شاسی خودرو را به همراه داشته باشید. تا بتوانید در زمان خرید لوازم یدکی هیوندای i30 بهترین و مناسب ترین قطعه را برای خودرو خود خریداری نمایید.

شما می توانید برای خرید لوازم یدکی هیوندای اصل به نمایندگی ها و یا فروشگاه های قطعات یدکی هیوندای مراجعه نمایید و یا از سایت های اینترنت معتبر قطعه خود را به صورت آنلاین و یا سفارش تلفنی تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خرید لوازم یدکی هیوندای و لوازم یدکی کیا می توانید از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

تمامی حقوق وب سایت متعلق به گروه پارتستان می باشد.

© 2018 PARTESTAN . ALL RIGHTS RESERVED