در صورتی که قصد خرید لوازم یدکی هیوندای آزرا را دارید، در این مقاله ما را همراهی کنید. لوازم یدکی هیوندای آزرا، قطعاتی هستند که جایگزین قطعات اصلی می شوند. استاندارد و اصل بودن لوازم یدکی هیوندای آزرا بسیار با اهمیت است لذا باید در خرید این قطعات دقت کرد تا لوازم یدکی هیوندای آزرا که به صورت تقلبی در بازار موجود هستند به جای اصل، خریداری نشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قطعات یدکی هیوندای آزرا تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید.

 

آشنایی با لوازم یدکی هیوندای آزرا

 

تمامی خودروها به دلایل مختلف از جمله تصادف، خوردن ضربه و عوامل دیگر ممکن است که نیازمند قطعات و لوازم یدکی باشند. لوازم یدکی در حقیقت قطعاتی هستند که جایگزین قطعات اصلی خودرو می شوند. پیش از پرداختن به قطعات یدکی هیوندای آزرا، بهتر است که به ارائه اطلاعاتی مختصر در رابطه هیوندای آزرا بپردازیم. برای اولین بار در سال ۱۹۸۶ میلادی نخستین نسل از خودروهای هیوندای آزرا به بازار خ ودرو عرضه شد. این خودرو با توجه به یک نوع از سدان های کمپانی میتسوبیشی تولید شد. در سال ۲۰۱۸ نیز آخرین مدل این خودرو عرضه شد که از ابتدای تا به آخرین عرضه شش نسل از خودرو هیوندای آزرا در بازار خودرو وجود داشته است. هر کدام از نسل ها در قیاس با نسل های پیشین خود از لحاظ تکنولوژی و فناوری پیشرفت هایی را داشته است. در ایران نیز خودروهای هیوندای آزرا محبوبیت خاصی دارد و برخی از مدل های این خودرو هم اکنون در ایران وجود دارد. لوازم یدکی هیوندای آزرا نیز به مانند سایر خودروهای دیگر جایگزین قطعات اصلی خواهد شد. از مهمترين لوازم یدکی هیوندای آزرا که می توانید خرید آن را انجام دهید می توانیم به موارد ذیل اشاره داشته باشیم:

 

آشنایی با لوازم یدکی هیوندای آزرا

 

بیشتر بخوانید: لوازم یدکی هیوندای i30

لوازم یدکی آزرا برای قطعات موتوری

 

1- قطعات یدکی هیوندای آزرا برای بدنه (سپر، کاپوت، درب، چراغ و... )
2- لوازم جلوبندی (کمک فنر، طبق و...)
3- لوازم یدکی مصرفی (فیلتر، لنت، شمع و...)

 

لوازم یدکی آزرا برای قطعات موتوری

 

بیشتر بخوانید: راه تشخیص قطعات اصل لوازم یدکی کیا و هیوندای

خرید لوازم یدکی هیوندای آزرا

 

همه قطعات یدکی هیوندای آزرا دارای کد فنی خاص و ویژه خود هستند که بیانگر نوع و مشخصات قطعه است. متاسفانه در برخی از مواقع ممکن است که قطعات یدکی یک خودرو برای خودرو دیگر و یا مدل دیگر مورد استفاده قرار بگیرد در این صورت احتمال عملکرد نادرست خودرو بسيار فراوان است و همچنین این عملکرد موجب آسیب رساندن به سایر قطعات خودرو خواهد شد که در نهایت هزینه های اضافی را برای شما تحمیل می کند. در خرید لوازم یدکی هیوندای آزرا دقت داشته باشید که قطعه برای همان خودرو باشد.

 

خرید لوازم یدکی هیوندای آزرا

 

بیشتر بخوانید: لوازم یدکی کیا اپیروس

راهنمای خرید لوازم یدکی هیوندای آزرا

 

برای خرید لوازم یدکی هیوندای آزرا از هر نوعی که باشد در ابتدا نیاز است که شما اطلاعاتی را در رابطه با خودرو خود داشته باشید و همچنین نظر مکانیک یا متخصص را در مورد قطعات یدکی آزرا جویا شوید. جهت خرید لوازم یدکی هیوندای آزرا به موارد ذیل توجه داشته باشید:

- قطعات اصلی را خریداری کنید: قطعات یدکی هیوندای آزرا تفاوت چندانی با قطعات اصلی و اورجینال که توسط کمپانی تولید می شود ندارد و حتی تولید کنندگان به این قطعات، یدکی اصلی می گویند و این لوازم یدکی اصلی مشابه قطعات اورجینال اولیه می باشند. تمامی قطعاتی که برای هیوندای آزرای تولید می شود تحت نظر کمپانی هیوندای است و حتی ضمانت نامه تولید آن را کمپانی هیوندای بر عهده دارد.

- به لوگوی حک شده توجه شود: متاسفانه علیرغم این که لوازم یدکی هیوندای آزرای تحت نظر کمپانی هیوندای تولید می شود در برخی از موارد قطعات تقلبی آن نیز مشاهده می شود لذا برای عدم خرید قطعات تقلبی لازم است که به لوگوی حک شده شرکت و بسته بندی آن توجه شود. در صورت خراب بودن می توان با مراجعه به نمایندگی تعویض کرد ولی برای قطعاتی که به اصطلاح تقلبی هستند امکان تعویض وجود نخواهد داشت.

 

راهنمای خرید لوازم یدکی هیوندای آزرا

 

بیشتر بخوانید: لوازم یدکی کیا را از کجا بخریم؟

خرید لوازم یدکی از فروشگاه های معتبر

 

متاسفانه در حال حاضر در این شرایطی که وجود دارد پیدا کردن فروشندهای منصف برای خرید قطعات اصل و اورجینال هیوندای آزرا کمی دشوار است لذا پیدا کردن یک فروشگاه معتبر بسیار ضروری است. لذا توصیه می شود که از دوستان و آشنایان در مورد فروشگاه های معتبر پرس و جو کنید. تعمیرکارانی که به آنها اطمینان کامل دارید نیز می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. همچنین شما می توانید این قطعات را از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کنید و در این مورد اطمینان داشته باشید که قطعات اصل و اورجینال به دست شما می رسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص لوازم یدکی هیوندای، لوازم یدکی کیا و اطلاع از قیمت و کیفیت آنها می توانید از طریق وب سایت با مراجعه به صفحه ی تماس با ما می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

تمامی حقوق وب سایت متعلق به گروه پارتستان می باشد.

© 2018 PARTESTAN . ALL RIGHTS RESERVED